Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Budowa drogi ekspresowej S7 Kraków - Rabka-Zdrój
na odcinku Lubień - Rabka-Zdrój km 713+580,21 - km 729+410,00
oraz budowa nowego odcinka drogi krajowej nr 47 klasy GP
na odcinku Rabka-Zdrój - Chabówka km 0+000,00 - km 0+877,22

Aktualności

16.09.2017 - Odcinek III

Na Obiekcie nr 25a znajdującym się w Rabce-Zdrój zabetonowano 2-przęsłowy ustrój nośny o konstrukcji belkowej.
Wbudowano około 930m³ betonu klasy C50/60.


Sierpień 2017 - Odcinek I
Na obiekcie 4 prowadzone są prace związane z wykonaniem rusztowań pod deskowanie w osiach 3P-5P, zabezpieczenie ścian wykopu w osi 2 (ścianka szczelna z grodzic stalowych) oraz prace związane z wykonaniem fundamentu w osi 1P.


22.08.2017 - Odcinek I

Na Obiekcie 14 zabetonowano III etap filara 3P. Wysokość filara po zabetonowaniu to 17,5m. Wbudowano 62 m³ betonu.


10.08.2017 - Odcinek I
W związku z wykonywanymi robotami palowymi w osi 2 obiektu nr 4 skorygowano tymczasową organizację ruchu na istniejącej DK7. Przełożono ruch na wcześniej wykonany bypass, co umożliwiło rozpoczęcie robót fundamentowych na podporach w osi 2.


07.08.2017 - Odcinek I
Na obiekcie nr 14 zakończono prace związane z wykonaniem fundamentów na wszystkich podporach pośrednich.


04.08.2017 - Odcinek III

Na Obiekcie nr 21 zabetonowano płytę dolną skrzynki segmentu startowego ustroju nośnego nad podporą 7L. Jest to pierwszy etap wykonywania ustroju nośnego metodą nawisową. Segment startowy ma długość 47 m a całkowita długość ustroju nośnego każdej nitki wynosić będzie 993 m. Wbudowano 201 m3 betonu kl. C50/60.


03.08.2017 - Odcinek III

Zabetonowano fundament 7L Obiektu nr 18. Jest to drugi z czterech podobnych fundamentów pod konstrukcję łuków betonowych o rozpiętości 120 m. W fundament wbudowano 811 m3 betonu kl. C30/37.


Lipiec - Odcinek II
Zakończono wykonywanie pali plastycznych (CFA) przed portalem południowym. Wykonano odcinek próbny materaca dla wzmocnienia podłoża pod nasyp na odcinku drogowym G.


16.07.2017 - Odcinek II
Zabetonowano pierwszy 12-metrowy segment stropu (kaloty) obudowy stałej.


11.07.2017 - Odcinek III

Na obiekcie nr 24 miało miejsce pierwsze betonowanie ustroju nośnego głównej trasy S7. Betonowanie przebiegło bez zakłóceń, wbudowano 234m³.


10.07.2017 - Odcinek II
Miały miejsce pierwsze próby robót strzałowych w tunelu 1.


06.07.2017 - Odcinek I
Na Obiekcie nr 14 betonowano pierwszy filar 2P.


06.07.2017 - Odcinek III

Na Obiekcie nr 18 zabetonowano fundament podpory nr 7P. Jest to pierwszy z czterech fundamentów dwóch konstrukcji łukowych mostu, które będą miały po 120,0 m rozpiętości. Wbudowano 810 m³ betonu klasy C30/37. Betonowanie trwało 25 godzin.


03.07.2017 - Odcinek II
Rozpoczęto prace związane z wykonaniem pali plastycznych CFA przed portalem południowym tunelu.


Czerwiec 2017 - Odcinek I
Zakończono wykonywanie pali typu FRANKI NG na podporze nr 1 Obiektu nr 4. Trwają prace związane z montażem rusztowań pod deskowanie ustroju nośnego przęsła 5L-4L.


Czerwiec 2017 - Odcinek I
Trwają prace związane z wykonywaniem pali typu FRANKI NG na Obiektach nr 6-7-8 oraz 10-11.


Czerwiec 2017 - Odcinek I
Kontynuowane są roboty ziemne na sekcjach B,C,D,E i F.


Czerwiec 2017 - Odcinek II
Zakończono wykonywanie dodatkowej palisady u podnóża skarpy nad murem MO6. Ukończono prace związane z zabezpieczeniem pierwszej półki skarpy SWP23 w technologii gwoździ gruntowych. Wykonano 6 segmentów płyty spągu (3 w tunelu 1 i 3 w tunelu 2).


21.06.2017 - Odcinek III
Na Odcinku III zakończono wykonywanie wielkośrednicowych pali fundamentowych dla obiektów mostowych.
Wykonano w sumie 1712 sztuk pali o średnicach 1,5m i 1,2m o łącznej długości 25,3 km. Do wykonania pali zużyto ok. 35 000 m³ betonu klasy C30/37.


13.06.2017 - Odcinek I
Zakończono wykonywanie pali typu FRANKI NG na obiekcie nr 14. Obecnie trwają prace związane z budową podpór.


08.06.2017 - Odcinek II
Wykonano betonowanie pierwszego z filarów (2P – I Etap) obiektu mostowego 15+16. Ukończono także prace związane z wykonaniem dodatkowej palisady u podnóża skarpy nad murem MO-6.


07.06.2017 - Odcinek III

Na Obiekcie nr 21 zabetonowano fundament filara nr 7P. Jest to ostatni z sześciu największych fundamentów na całym kontrakcie. Jego kubatura wynosi 1220 m³ betonu klasy C 30/37. Betonowanie trwało 18 godzin. Filar będzie miał wysokość 33,1 m.